PRZEMYŚL: Spotkanie pt. „Porozmawiajmy o Przemyślu”
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy na spotkanie pt. „Porozmawiajmy o Przemyślu”. Chcemy razem z branżą turystyczną ocenić jaki jest obecnie wizerunek Przemyśla oraz jak funkcjonuje promocja i turystyka w naszym mieście. Odkryjemy najważniejsze i najbardziej angażujące doświadczenia Przemyśla. Spotkanie będzie mieć charakter warsztatów, które poprowadzi Michał Basiński z firmy Synergia.
Na spotkanie zapraszamy przedsiębiorców lokalnych z branży turystycznej oraz organizacje pozarządowe w dniu 21 marca o godzinie 13.00. Spotkanie odbędzie się w małej sali narad Urzędu Miejskiego Rynek 1, I piętro.
Program spotkania:
- Marka miasta – czy Przemyśl jest miastem markowym?
- Jaki jest żywy kapitał marki Przemyśla? Ocena potencjału doświadczeń marki miasta.
- Wyzwania i problemy marki Przemyśla – zarządzanie, oferta, promocja.
-
Spotkanie jest elementem projektu: „Razem Zmieniamy Przemyśl” w ramach „Programu Rozwój Lokalny”, finansowany ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 oraz budżetu państwa, w ramach którego opracowywany jest dokument Strategii marki i komunikacji marketingowej Przemyśla na lata 2024 – 2030.
Głównym celem opracowania Strategii marki i komunikacji marketingowej Przemyśla jest utworzenie ram dla wsparcia rozwoju miasta Przemyśla metodami i narzędziami marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem promocji potencjału turystycznego miasta.
Strategia pozwoli zmienić wizerunek naszego miasta i skutecznie go promować, tak by Miasto Przemyśl było jednym z bardziej rozpoznawalnych miejsc turystycznych w Polsce. Pozytywny wizerunek zwiększy jego atrakcyjność wśród interesariuszy, w tym turystów, inwestorów oraz mieszkańców miasta, co będzie mieć znaczny wpływ na rozwój lokalny, przede wszystkim w sferach turystyki i gospodarki. Włączenie mieszkańców miasta w proces tworzenia dokumentu zachęci do większego zaangażowania w rozwój miasta i usprawni efektywniejsze projektowanie zadań, usług i procesów promocyjnych.
Zgodnie z założeniami i ramową strukturą całego zadania, działania w zakresie opracowania Strategii marki zostaną poprzedzone badaniami i analizami na poziomie lokalnym i krajowym, w celu empirycznego określenia sytuacji zastanej. Wyniki badań i analiz marketingowych oraz raporty z warsztatów z mieszkańcami miasta i branżą turystyczną umożliwią wskazanie unikalnych cech Przemyśla i pozwolą nakreślić istotę marki oraz wstępne kierunki rozwoju marki miasta. Produktem przedsięwzięcia będzie dokument strategiczny wprowadzony do realizacji Uchwałą Rady Miejskiej.
źródło:Materiały nadesłane
Dodaj komentarz
Zaloguj się a:
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.