REKLAMA

SANOK: Sesja Rady Miasta Sanoka. Porządek obrad

SANOK. Na najbliższy wtorek, 29 października została zwołana XIV sesja Rady Miasta Sanoka IX kadencji. Rozpocznie się ona o godzinie 9:00 w Sali Herbowej (pokój nr 64) Urzędu Miasta w Sanoku. Podczas sesji zostaną omówione kluczowe kwestie dotyczące funkcjonowania miasta oraz podejmowane istotne uchwały.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Powołanie sekretarza.
  3. Zapoznanie Rady z porządkiem obrad.
  4. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach, odpowiedziach na interpelacje oraz działaniach Rady.
  5. Sprawozdanie Burmistrza Miasta o jego działalności w okresie między sesjami.
  6. Sprawozdanie Przewodniczących Komisji Stałych Rady Miasta o działalności komisji między sesjami.
  7. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania wykraczającego poza rok budżetowy 2024r. (kwota 60.000,00 zł), z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  8. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania wykraczającego poza rok budżetowy 2024r. (kwota 150.000,00 zł), z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  9. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Miasta Sanoka położonej w Sanoku oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 749/6 o pow. 0.0023 ha na rzecz właściciela nieruchomości przyległych oznaczonych jako działki nr 1050/7 i 1053, działka nr 749/7 o pow. 0.0001 ha na rzecz właściciela nieruchomości przyległej oznaczonej jako działka nr 1053, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  10. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Miasta Sanoka położonej w Sanoku obr. Dąbrówka oznaczone w ewidencji gruntów jako działka nr 266/1 o pow. 0.0124 ha na polepszenie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej jako działka nr 267/1, działka nr 266/2 o pow. 0.0088 ha na polepszenie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej jako działka nr 267/2, działka nr 266/3 o pow. 0.0095 ha na polepszenie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej jako działka nr 267/3, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  11. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie zwolnienia z obowiązku sprzedaży w drodze przetargu nieruchomości gruntowej zabudowanej stanowiącej własność Gminy Miasta Sanoka położonej w Sanoku obr. Wójtowstwo oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 150/7 o pow. 0.0225 ha, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  12. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie zwolnienia z obowiązku sprzedaży w drodze przetargu nieruchomości gruntowej zabudowanej stanowiącej własność Gminy Miasta Sanoka położonej w Sanoku obr. Wójtowstwo oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 152/11 o pow. 0.0076 ha, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  13. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie nadania nazwy ulicy w Sanoku (ul. Romana Stączka), z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  14. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie scalenia i podziału nieruchomości położonych w Sanoku obr. Dąbrówka w rejonie ulicy Okulickiego, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  15. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta dot. zmiany uchwały w sprawie ustalenia cen za usługi przewozowe w publicznym transporcie zbiorowym w zakresie zadania o charakterze użyteczności publicznej w gminnych przewozach pasażerskich oraz opłat dodatkowych i opłaty manipulacyjnej, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  16. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta dot. zmiany uchwały w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, wysokości stawek opłat i opłat dodatkowych oraz sposobu ich pobierania, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  17. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie przejęcia od Powiatu Sanockiego zadania z zakresu zarządzania częścią drogi powiatowej w celu wykonania zadania inwestycyjnego i wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  18. Informacja Wojewody Podkarpackiego z przeprowadzonej analizy oświadczeń majątkowych Burmistrza Miasta i Przewodniczącego Rady Miasta.
  19. Informacja Burmistrza Miasta z przeprowadzonej analizy oświadczeń majątkowych pracowników Urzędu Miasta i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
  20. Informacja Przewodniczącego Rady Miasta w sprawie przeprowadzonej analizy oświadczeń majątkowych radnych.
  21. Wolne wnioski i zapytania.
  22. Zamknięcie obrad.

źródło: BIP Urząd Miasta Sanok fot. Oficjalny profil burmistrza Sanoka – fb, archiwum

28-10-2024

Udostępnij ten artykuł znajomym:


Dodaj komentarz

Zaloguj się a:

  • Twój komentarz zostanie wyróżniony,
  • otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
  • czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.

Pokaż więcej komentarzy (0)