REKLAMA

Coraz więcej Klientów PGE Obrót wybiera kanały zdalne

W trakcie trwającej epidemii znacznie przybyło Klientów, którzy realizują sprawy bez wychodzenia z domu. Infolinia PGE notuje wzrost połączeń o 30 proc. w porównaniu do początku roku.

pge
Po ponownym otwarciu w maju br. stacjonarnych Biur Obsługi Klienta PGE, Klienci nadal chętniej wybierają zdalne kanały kontaktu. Zaobserwowano wzrost obsługiwanych połączeń telefonicznych, jak również liczbę spraw kierowanych do Spółki drogą mailową, a także zakładanych profili elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Zwiększyła się również liczba składanych wniosków o aktywację PGE eFaktury.

– Dbamy o wysoką jakość obsługi, której istotną częścią jest wygodny i bezpieczny kontakt przy realizacji spraw związanych z zakupem energii elektrycznej i paliwa gazowego. Pandemia spowodowała zmiany przyzwyczajeń Klientów, co można zaobserwować w tendencji do częstszego korzystania ze zdalnych kanałów obsługi. Realizujemy i planujemy działania tak, aby jak najlepiej odpowiadać na te zmieniające się potrzeby i oczekiwania – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.

Zdecydowanie najczęściej wybieranym przez Klientów zdalnym kanałem kontaktu jest Infolinia PGE. Spółka przypomina, że w niektórych przypadkach warto sięgać po inne narzędzia, a nie każda sprawa wymaga połączenia z konsultantem. Bezpieczne i wygodne zarządzanie swoimi fakturami oraz kontami rozliczeniowymi dają PGE eFaktura oraz elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, z których można korzystać bez ograniczeń za pomocą komputera bądź telefonu.

Aby założyć swoje konto w profilu PGE eBOK należy wejść na stronę www.ebok.gkpge.pl i wybrać: „Zarejestruj się”. Po pomyślnej aktywacji konta eBOK należy zalogować się danymi utworzonego profilu i nadanym przez siebie hasłem, a następnie powiązać profil eBOK z kontem rozliczeniowym używając numeru Klienta, numeru PESEL (NIP dla firm) oraz kwoty ostatniej faktury. Posługując się PGE eBOK, w zakładce „Ustawienia -> Moje zgody” można zaakceptować przejście na elektroniczną formę rozliczeń. Zgodę na PGE eFakturę można również wyrazić w internetowym formularzu na stronie www.pge-obrot.pl oraz w serwisie www.zapewniamyenergie.pl.

Od początku pandemii, wyłącznie w sposób zdalny realizowana jest obsługa doładowań do liczników przedpłatowych. Klienci mogą dzwonić na specjalny numer 422 222 123. Czynność ta nie wymaga konieczności połączenia z konsultantem. Zlecenia na kod do licznika przedpłatowego można złożyć automatycznie, podając za pomocą klawiatury telefonicznej numer indentyfikacyjny z faktury, 4 ostatnie cyfry numeru PESEL, kwotę zakupu i numer swojego telefonu. Konsultant odeśle kod do licznika w wiadomości SMS lub oddzwoni na wskazany numer. Liczniki przedpłatowe można również zasilić kodem, który generuje się za pomocą PGE eBOK.

Prawie 70% interakcji Klientów indywidualnych z PGE Obrót odbywa się poprzez kanały zdalne

W czasie pandemii dzienna liczba połączeń telefonicznych wzrosła średnio o 33 proc. natomiast liczba kontaktów mailowych aż o 85 proc. Po otwarciu stacjonarnych placówek 30 proc. więcej Klientów nadal chętniej korzysta ze zdalnych kanałów kontaktu.

Źródło: Rzecznik prasowy PGE Obrót

Autor: Amelia Krupik

17-09-2020

Udostępnij ten artykuł znajomym:



Dodaj komentarz

Zaloguj się a:

  • Twój komentarz zostanie wyróżniony,
  • otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
  • czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.

Pokaż więcej komentarzy (0)