REKLAMA

Opracowują strategię marki i komunikacji marketingowej Przemyśla

PRZEMYŚL. Firma Synergia Sp. z o. o. z Lublina jest w trakcie przygotowań do opracowania dokumentu Strategii marki i komunikacji marketingowej Przemyśla na lata 2024 – 2030. Obok prowadzonych już badań i analiz obecnego wizerunku miasta, zaplanowane zostały spotkania warsztatowe, które pozwolą na wypracowanie wstępnych założeń Strategii. Pierwsze z nich odbyło się w Urzędzie Miejskim 21 marca br.

W spotkaniu pod hasłem „Porozmawiajmy o Przemyślu” wzięli udział przedstawiciele szeroko pojętej branży turystycznej reprezentujący lokalne przedsiębiorstwa i organizacje pozarządowe. Celem była ocena wraz z branżą turystyczną tego jaki obecnie jest wizerunek Przemyśla oraz jak funkcjonuje promocja i turystyka w naszym mieście.

– Odkryjemy najważniejsze i najbardziej angażujące doświadczenia Przemyśla – zapowiadał prowadzący warsztaty Michał Basiński z firmy Synergia.

Tak też było, bo całe ponad trzygodzinne spotkanie było wypełnione dyskusją i uwagami uczestników. Program warsztatów stawiał przed nimi trzy zagadnienia:

Marka miasta – czy Przemyśl jest miastem markowym?
Jaki jest żywy kapitał marki Przemyśla? Ocena potencjału doświadczeń marki miasta.
Wyzwania i problemy marki Przemyśla – zarządzanie, oferta, promocja.

Całość działań, których zwieńczeniem będzie opracowanie Strategii marki i komunikacji marketingowej Przemyśla na lata 2024 – 2030, ma służyć przygotowaniu koncepcji marki opartej na opracowaniu spójnego, trwałego wizerunku – marki – walorów i oferty turystycznej Przemyśla oraz narzędzi służących komunikowaniu i promocji. Jest odpowiedzią na problem miasta, które jest atrakcyjne turystycznie i mogłoby czerpać z tego faktu znacząco większe korzyści, jednakże nie w pełni wykorzystuje posiadany w tym zakresie potencjał.

Głównym celem opracowania Strategii marki i komunikacji marketingowej Przemyśla jest utworzenie ram dla wsparcia rozwoju miasta Przemyśla metodami i narzędziami marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem promocji potencjału turystycznego miasta. Rezultatem strategii będzie zdefiniowanie i określenie marki turystycznej miasta Przemyśla

Strategia pozwoli zmienić wizerunek naszego miasta i skutecznie go promować, tak by Miasto Przemyśl było jednym z bardziej rozpoznawalnych miejsc turystycznych w Polsce.

Spotkanie było elementem projektu: „Razem Zmieniamy Przemyśl” w ramach „Programu Rozwój Lokalny”, finansowany ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 oraz budżetu państwa, w ramach którego opracowywany jest dokument Strategii marki i komunikacji marketingowej Przemyśla na lata 2024 – 2030.

tekst i zdjęcia: Witold Wołczyk
UM Przemyśl

porozmawiajmy_3

porozmawiajmy_2

porozmawiajmy_1

23-03-2023

Udostępnij ten artykuł znajomym:



Dodaj komentarz

Zaloguj się a:

  • Twój komentarz zostanie wyróżniony,
  • otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
  • czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.

Pokaż więcej komentarzy (0)