REKLAMA

PRZEMYŚL: Spotkanie pt. „Porozmawiajmy o Przemyślu”

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy na spotkanie pt. „Porozmawiajmy o Przemyślu”.  Chcemy razem z branżą turystyczną ocenić jaki jest obecnie wizerunek Przemyśla oraz jak funkcjonuje promocja i turystyka w naszym mieście. Odkryjemy najważniejsze i najbardziej angażujące doświadczenia Przemyśla. Spotkanie będzie mieć charakter warsztatów, które poprowadzi Michał Basiński z firmy Synergia.

razem zmieniamy Przemyśl.jpeg

Na spotkanie zapraszamy przedsiębiorców lokalnych z branży turystycznej oraz organizacje pozarządowe  w dniu 21 marca o godzinie 13.00.  Spotkanie odbędzie się w małej sali narad Urzędu Miejskiego Rynek 1, I piętro.

Program spotkania:

  • Marka miasta – czy Przemyśl jest miastem markowym?
  • Jaki jest żywy kapitał marki Przemyśla? Ocena potencjału doświadczeń marki miasta.
  • Wyzwania i problemy marki Przemyśla – zarządzanie, oferta, promocja.
  • osoba prowadząca wykład, butelka wody na stole, laptopy

    Spotkanie jest elementem projektu: „Razem Zmieniamy Przemyśl” w ramach „Programu Rozwój Lokalny”, finansowany ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 oraz budżetu państwa, w ramach którego opracowywany jest dokument Strategii marki i komunikacji marketingowej Przemyśla na lata 2024 – 2030.

    Głównym celem opracowania Strategii marki i komunikacji marketingowej Przemyśla jest utworzenie ram dla wsparcia rozwoju miasta Przemyśla metodami i narzędziami marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem promocji potencjału turystycznego miasta.

    Strategia pozwoli zmienić wizerunek naszego miasta i skutecznie go promować, tak by Miasto Przemyśl było jednym z bardziej rozpoznawalnych miejsc turystycznych w Polsce. Pozytywny wizerunek zwiększy jego atrakcyjność wśród interesariuszy, w tym turystów, inwestorów oraz mieszkańców miasta, co będzie mieć znaczny wpływ na rozwój lokalny, przede wszystkim w sferach turystyki i gospodarki. Włączenie mieszkańców miasta w proces tworzenia dokumentu zachęci do większego zaangażowania w rozwój miasta i usprawni efektywniejsze projektowanie zadań, usług i procesów promocyjnych.

    Zgodnie z założeniami i ramową strukturą całego zadania, działania w zakresie opracowania Strategii marki zostaną poprzedzone badaniami i analizami na poziomie lokalnym i krajowym, w celu empirycznego określenia sytuacji zastanej. Wyniki badań i analiz marketingowych oraz raporty z warsztatów z mieszkańcami miasta  i branżą turystyczną umożliwią wskazanie unikalnych cech  Przemyśla i pozwolą nakreślić istotę marki oraz wstępne kierunki rozwoju marki miasta. Produktem przedsięwzięcia będzie dokument strategiczny wprowadzony do realizacji Uchwałą Rady Miejskiej.

    źródło:Materiały nadesłane

15-03-2023

Udostępnij ten artykuł znajomym:


Dodaj komentarz

Zaloguj się a:

  • Twój komentarz zostanie wyróżniony,
  • otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
  • czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.

Pokaż więcej komentarzy (0)